Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправлення відбувається протягом 1-3 днів з дати замовлення. Якщо Ваше замовлення потрібно терміново – прохання повідомити це при оформленні замовлення.
- Відправлення відбувається протягом 1-3 днів з дати замовлення. Якщо Ваше замовлення потрібно терміново – прохання повідомити це при оформленні замовлення.
- Відправлення відбувається протягом 1-3 днів з дати замовлення. Якщо Ваше замовлення потрібно терміново – прохання повідомити це при оформленні замовлення.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 8000 ₴.Відправлення відбувається протягом 1-3 днів з дати замовлення. Якщо Ваше замовлення потрібно терміново – прохання повідомити це при оформленні замовлення.
Способи оплати
- Пром-оплата - це безпечна оплата замовлень на prom.ua, при якій гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. За доставку платить покупець.
- Оплачуючи повну вартість товару на карту банку, Ви економите на пересилці. Вам не потрібно буде платити за накладений платіж (переведення грошей), а тільки за доставку посилки. Оплата відбувається на карту Приватбанк через Приват24/касу банку/термінал самообслуговування Приватбанку (без додаткової комісії) або будь-який інший платіжний термінал (можлива комісія).
- Це найдорожчий вид послуги доставки і оплати, так як Ви оплачуєте на "Новій пошті" за доставку товару Вам і за переказ грошей назад (20 грн + 2% від вартості товару).
- Оплачуючи повну вартість товару на карту банку, Ви економите на пересилці. Вам не потрібно буде платити за накладений платіж (переведення грошей), а тільки за доставку посилки. Оплата відбувається на карту Монобанк через додаток "Монобанк", термінал самообслуговування City24 без додаткової комісії або будь-який інший платіжний термінал (можлива комісія)
- Доставка з післяоплатою за допомогою "Укрпошти" доступна для тарифів “Укрпошта Стандарт” та “Укрпошта Експрес”. Комісія при отриманні післяплати на картку складає 1% від вартості товару+10 грн, готівкою – 2%+10 грн.
Будь ласка, обов'язково перевірте посилку під час отримання у відділенні перевізника. Якщо товар у посилці пошкоджений, зверніться до співробітника відділення, він допоможе скласти заяву для отримання компенсації. Якщо товар укомплектований не повністю, або в посилці відсутні будь-які замовлені позиції, будь ласка, відмовтеся від отримання посилки та зв'яжіться з нами за телефоном ✆ 099-373-50-90 або 067-148-74-24, і ми зможемо знайти рішення .
⚠ Пам'ятайте, забираючи товар із відділення перевізника, ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом та комплектацією. Якщо ви перевірили посилку вже вдома і виявили, що є якісь невідповідності, при поверненні товару ми не зможемо компенсувати транспортні витрати.